Tradycja i innowacja

Jakość, pomysły, innowacje dla łazienki - od 1901 roku

Perfekcja pod względem formy i funkcji - to był i jest standard w Hansgrohe. Pionier kultury łazienkowej i jego następcy od samego początku w 1901 roku wyprzedzają czasy im współczesne. Czy to wynajdując pierwszą  główkę prysznicową (1928) czy pierwszy drążek prysznicowy (1953). A także wtedy, gdy wprowadzając na rynek Raindance (2003), zainicjowali początek nowej ery prysznicowej. Nawet po 115 latach od powstania firmy, duch wynalazczości jest siłą napędową firmy ze Schwarzwaldu. W centrum uwagi mamy przy tym nieustannie: Twoją, jako naszego Klienta, korzyść i przyjemność.

Koniec lat trzydziestych: Hans Grohe, wizjoner XX wieku w swoim żywiole – wodzie.

O tym, jak sukiennik Hans Grohe został pionierem branży sanitarnej, by od roku 1901 kształtować kulturę prysznicową.

Od drążka prysznicowego po radość sterowanej cyfrowo kąpieli w wymiarze XXL: Hansgrohe wciąż na nowo odkrywa łazienkę.

Fabryka pomysłów: Produkty, kreacje i rozwiązania, które pisały historię łazienki i zrewolucjonizowały prysznic.

Zespół badaczy strumienia Hansgrohe składa się aktualnie z sześciu osób.

U podstaw jakości produktów Hansgrohe leży gruntowna praca badawcza, a także genialny pomysł.

Piraci bogacą się bez litości, Hansgrohe broni się bez pardonu: konfiskując i niszcząc podróbki.

Ochrona przed plagiatem: czyli dlaczego schwarzwaldzcy producenci markowych artykułów bezpardonowo rozprawiają się z piratami.

Przestrzegając sumiennie procedur i stosując konsekwentny system zarządzania jakością Hansgrohe dotrzymuje obietnicy wysokiej jakości.

Produkty markowe „Made in Germany“: Hansgrohe stawia na niemiecki know-how oraz najwyższą jakość pod względem formy i funkcjonalności.

Od odlewu do finalnego produktu: jak powstaje armatura Hansgrohe

Kilka filmów na temat powstawania produktów Hansgrohe, krok po kroku.

O tym jak sukiennik Hans Grohe stał się pionierem branży sanitarnej - i od 1901 roku zmieniał kulturę kąpieli pod prysznicem.
Fabryka pomysłów: Produkty, pomysły i wynalazki, które napisały historię łazienki i zrewolucjonizowały kulturę kąpieli pod prysznicem.
Odkryj z pomocą interaktywnego łańcucha DNA, jakie nagrody zdobyły marki Axor i Hansgrohe.
Dowiedz się więcej o sile innowacyjności Hansgrohe SE, która rozwija nowe technologie i koncepcje wzornicze po etap finalnej gotowości rynkowej.
Zabezpieczenie przed kradzieżą pomysłów: Dlaczego producent markowych produktów ze Schwarzwaldu rygorystycznie zwalcza agresywnych fałszerzy.
Markowe produkty ze Schwarzwaldu: W Hansgrohe stawiamy na niemiecki know-how oraz na najwyższą jakość w aspekcie formy i funkcji.
Wejdź do świata produkcji Hansgrohe. Z pięciu krótkich filmów dowiesz się, w jaki sposób powstają najwyższej jakości baterie marki Axor i Hansgrohe.

Hansgrohe korzysta z plików cookie, aby zapewnić Ci najlepszy możliwy serwis. Przeglądając dalej tę stronę bez zmiany swoich ustawień, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie.

   

OK