Otwarta strefa prysznica z Hansgrohe Showerpipe.

Pobierz tutaj aplikację Flash Player (linked)

Transparentność w łazience - to, co ukryte, staje się widoczne

Szkło jest trendem w aranżacji wnętrz i architekturze

W kulturze mieszkaniowej nastał czas na otwartość i czystość. Transparentność jest nowym trendem: od sofy po aranżację kuchni. Okna powinny być możliwie pozbawione ram i duże od poziomu podłogi, oferując widok na zewnątrz. Poza tym, na pierwszy plan estetycznie wolno wyjść technice, która wcześniej pozostawała raczej w ukryciu, od podkreślonych elementów konstrukcyjnych nowoczesnej architektury, przez szklane elementy, do eleganckiego wywietrznika. Z otwartej aranżacji korzysta w szczególnym stopniu strefa prysznica, która coraz bardziej dominuje mieszkalną łazienkę. Czystość, spokojna estetyka i szkło także w tym przypadku są zgodne z najnowszymi tendencjami, jak obserwuje hansgrohe.

Współczesne strefy prysznica stają się obszerniejsze ale bez dominacji w przestrzeni. W trendzie są rozwiązania, które w harmonijny sposób łączą się z architekturą: w jednym poziomie z podłogą i wystarczająco przestronne dla dwojga, bez ram i mechaniki drzwi, minimalistyczne z niemal niewidoczną szklaną szybą dla ochrony przed pryskającą wodą. Obserwatorzy trendów, jak Studio Phoenix Design, podsumowują:

„Doznanie wody przechodzi ekspansję od niszy po całościowe doświadczenie w przestrzeni.“ (Andreas Diefenbach, Business Design Manager w Phoenix Design)

W czasach urbanizacji i przyspieszenia w wielu obszarach życia oznacza to jednak także, “że ta przestrzeń staje się bardziej osobista i przede wszystkim spokojniejsza", mówi Andreas Diefenbach. Pożądana czystość i spokojna architektura łazienki są wspierane przez funkcje, które łączą się harmonijnie z całościową aranżacją łazienki - wyrażoną w formie półek i tarcz prysznicowych ze znajomego materiału jakim jest szkło, które urzekają zredukowanym wzornictwem.

"Szkło i woda to najlepsi przyjaciele. Szkło, tak jak woda, jest czymś uniwersalnym i rozumianym wszędzie.“
(Andreas Diefenbach, Phoenix Design)

najnowsze produkty hansgrohe i designerska marka AXOR wpisują się ze swoimi nowościami w pełni w ten trend. W ten sposób transparentna bateria umywalkowa AXOR Starck V wpisuje się zarówno w trend czystości emanującej ze szkła, jak i trend uwidaczniający to, co ukryte. Szkło jako materiał zastosowany w głowicy prysznicowej Rainmaker Select oraz półce w ShowerTablet Select podchwytuje z kolei potrzebę, aby wzornictwo łazienkowe harmonijnie integrowało się w architekturze. „Za sprawą integralnej redukcji“, jak formułują to projektanci z Phoenix.

Więcej informacji o naszych produktach łazienkowych

Spodobały Ci się produkty hansgrohe i AXOR wpisujące się w ten trend? Na tych stronach znajdziesz więcej inspiracji

Hansgrohe używa różnych rodzajów plików cookie. Możesz wyrazić zgodę na korzystanie ze wszytskich plików cookies lub zdefinuj ustawienia osobiste, albo sięgnij do ogólnych zabezpieczeń danych.

   

Zgadzam się na wszystkie pliki cookies
<% } //bolIsPublishMode %>