Produkty łazienkowe od lat 60. do dziś: #hansfactor
Zielone serce innowatora w każdym z nas

#hansfactor: 120 lat pasji do wody

Chodzi o to, aby wziąć interesujący pomysł i tak długo z nim eksperymentować, aż pojawi się przyszłościowe rozwiązanie. Hansgrohe robi tak od 120 lat. Bądź nowatorski, przekonujący swoją postawą i weź odpowiedzialność. #hansfactor to zielone serce innowatora bijące w nas wszystkich, którzy wierzą w lepszą przyszłość. Dla nas, naszych dzieci, naszej planety.  

120 lat wyzwań i eksperymentów

Hans Grohe, pionier rozwiązań dedykowanych wodzie i założyciel firmy.
Cudowny żywioł wody i tęsknota ludzi za komfortem kąpieli pod prysznicem inspirowały pioniera Hansa Grohe codziennie i przez całe życie.

Kim był Hans Grohe? Założyciel firmy, który z zapałem myślał o przyszłości. To, co rozbudziło się w jego sercu w 1901 roku, w otoczeniu wzgórz, lasów i strumieni, do dziś stanowi siłę napędową innowatorów ze Schwarzwaldu: pasja do wody. Ci ludzie czynu nieustannie zadają sobie to samo pytanie: „Jakich wrażeń pragną ludzie w łazience dziś i jutro?". Ta postawa przynosi rezultaty w postaci najwyższej jakości produktów, które wyznaczają branżowe trendy. 


Od rzemieślnika do fabryki pomysłów odnoszącej globalny sukces: Oto historia Hansa Grohe. Pierwszy genialny pomysł 1928: główka prysznicowa z porcelanową rączką. Jego wynalazek uczynił ówczesną kąpiel pod prysznicem bezpieczniejszą i bardziej komfortową. Zdarzyło się to na długo przed pojawieniem się pojęcia „wellness”.

Innowacja. Wtedy i dziś. #hansfactor

Nowy rodzaj kąpieli pod prysznicem z PowderRain

Wynalazek hansgrohe PowderRain w nowej główce prysznicowej Pulsify.
hansgrohe niestrudzenie udoskonala i upiększa swoje produkty: od niedawna z pryszniców Pulsify płynie mikrodelikatny strumień PowderRain.
Zróbmy skok w czasie od 1901 roku do dziś - to skok kwantowy pod względem kąpielowych doznań pod prysznicem. Od 2019 roku innowatorzy z hansgrohe dostarczają klientom powodów do zachwytu pod postacią strumienia PowderRain. Łazienka stała się zmysłową stacją dla ciała i ducha: woda może zdziałać o wiele więcej niż doprowadzanie do czystości. 

Więcej o PowderRain 

Nawet dźwięk nie jest barierą dla jakości

Wynalazcy marki hansgrohe wiedzą, że rodzaj strumienia ma decydujące znaczenie dla doskonałości doznań podczas kąpieli pod prysznicem - podobnie jak szum wody. Właśnie dlatego badacze strumieni w laboratorium strumieniowym wczuwają się w przepływ wody przez armaturę i prysznice. W Sound Lab eksperci od akustyki wsłuchują się w różne odgłosy tego przepływu. Jakie jest idealne brzmienie wody? Im ciszej, tym lepiej. Punkt honoru profesjonalisty: w produktach premium nie ma miejsca na hałas. Ale firma hansgrohe nie byłaby firmą hansgrohe bez skondensowania całości do najczystszych tonów. Posłuchaj, jak fantastycznie to brzmi.

Bądź hans! Przyszłość Cię potrzebuje.

Nie myślimy kategoriami pokolenia X, Y czy Z. Jesteśmy pokoleniem h, stoimy w obliczu zmian klimatycznych i cyfrowych. Do problemów naszych czasów podchodzimy z know-how i pasją tworzenia. Podążajmy śladami kreatywnych pionierów hansgrohe i sami rozwiązujmy problemy: Stańmy się generacją h! 
​​​​​​​

Liczą się nawet małe kroki w kierunku zrównoważonego rozwoju. Pomogą Ci w tym inteligentne narzędzia i produkty hansgrohe. Na przykład Kalkulator oszczędności wody hansgrohe oblicza, o ile możesz obniżyć zużycie zasobów dzięki bateriom i prysznicom. To jest dobre dla klimatu i dla Twojego portfela.

Oszczędzaj wodę - i odwdzięcz się planecie

Zielona łazienka: magazyn hansgrohe dla konsumentów poświęcony renowacji.

Whitepaper hansgrohe: zielona łazienka

Nie codziennie wymyślasz łazienkę od nowa. Jeśli już, warto zrobić to dobrze. A zatem: w sposób zrównoważony. W tym poradniku hansgrohe postara się pomóc Ci w przemianie Twojej łazienki w przyjazną dla środowiska oazę dobrostanu. Niezależnie od tego, czy przeprowadzasz renowację starej łazienki, czy tworzysz nową: w przypadku niemal wszystkich elementów, materiałów budowlanych i produktów dostępny jest wariant ekologiczny. Zajrzyj do środka i poznaj te rozwiązania. Znajdziesz tu również wypowiedź ekspertki w dziedzinie „zdrowych domów”

Pobierz Whitepaper 

Czym jest zrównoważone wzornictwo produktowe?

Chcesz dowiedzieć się więcej o wewnętrznych i zewnętrznych wartościach produktów hansgrohe, które wpływają na ich trwałość? Tutaj znajdziesz interesujące informacje ogólne na temat jakości, designu i gwarancji.
Zawsze fachowe doradztwo

Salon partnerski w Twojej okolicy