Chodzi o to, aby wziąć interesujący pomysł i tak długo z nim eksperymentować, aż pojawi się przyszłościowe rozwiązanie. Hansgrohe robi tak od 120 lat. Bądź nowatorski, przekonujący swoją postawą i weź odpowiedzialność. #hansfactor to zielone serce innowatora bijące w nas wszystkich, którzy wierzą w lepszą przyszłość. Dla nas, naszych dzieci, naszej planety.
Kim był Hans Grohe? Założyciel firmy, który z zapałem myślał o przyszłości. To, co rozbudziło się w jego sercu w 1901 roku, w otoczeniu wzgórz, lasów i strumieni, do dziś stanowi siłę napędową innowatorów ze Schwarzwaldu: pasja do wody. Ci ludzie czynu nieustannie zadają sobie to samo pytanie: „Jakich wrażeń pragną ludzie w łazience dziś i jutro?". Ta postawa przynosi rezultaty w postaci najwyższej jakości produktów, które wyznaczają branżowe trendy.