Klauzula informacyjna dotycząca nagrywania rozmów

Poniżej znajdują się zasady kontaktów telefonicznych z Działem Obsługi Klienta firmy Hansgrohe Sp. z o.o.

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest spółka Hansgrohe spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie; KRS: 0000052155, dane kontaktowe: adres ul. Koszykowa 65, 00-667 Warszawa; numer telefonu 22 259 14 00, e-mail: info@hansgrohe.pl  (dalej jako: Administrator).
  2. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe gromadzone w ramach systemu nagrywania przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych zarejestrowanych przez Administratora – w szczególności będą to: imię, nazwisko, adres (montażu, zamieszkania), numer telefonu oraz adres mailowy - w niżej wskazanych celach i oparciu o:
    • w celu podniesienia bezpieczeństwa i poprawy jakości obsługi klientów u Administratora (w szczególności w zakresie wsparcia technicznego i obsługi zgłoszeń reklamacyjnych), realizacji i obsługi wniosków, reklamacji, skarg klientów, uaktualniania i korygowania ich danych osobowych w ramach prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
    • w celach dowodowych będących realizacją prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego na zabezpieczeniu informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
    • w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
    • w celu udokumentowania wykonanej usługi lub umowy, na podstawie obowiązków wynikających z przepisów ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego oraz w celu wypełnienia innych obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
    • w celu wykonania umowy wiążącej Państwa z Administratorem lub podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO);
  3. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne i poprzedzone Pani/Pana zgodą na kontynuowanie rozmowy wyrażoną poprzez kontynuację rozmowy telefonicznej (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a) RODO i art. 9 ust. 2 lit. a) RODO).
  4. Zgoda na nagrywanie jest dobrowolna, ale niezbędna do uzyskania połączenia telefonicznego z przedstawicielem Administratora.
  5. Rejestrowaniu podlegają wszystkie połączenia przychodzące i wychodzące na numery telefonów stacjonarnych poprzez centrale telefoniczne Administratora.
  6. Pani/Pana dane osobowe z nagranych rozmów mogą zostać ujawnione organom i jednostkom w zakresie i celach wynikających z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, jak również podwykonawcom związanym z Administratorem umowami powierzenia przetwarzania danych osobowych, np. kancelaria prawna, podmioty wykonujące na rzecz Administratora usługi księgowe, informatyczne, transportowe.
  7. Zapisy z systemów nagrywania rozmów telefonicznych przechowywane będą nie dłużej niż 6 miesięcy od dnia nagrania. W przypadku, w którym nagranie stanowi dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub Administrator powziął wiadomość, iż mogą one stanowić dowód w postępowaniu, termin wskazany w zdaniu pierwszym ulega przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Po upływie tych okresów nagrania zawierające dane osobowe, podlegają zniszczeniu/usunięciu, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej.
  8. Przysługuje Pani/Panu:
    • prawo dostępu do swoich danych;
    • prawo do sprostowania swoich danych;
    • prawo do usunięcia danych – zgodnie z art. 17 RODO, ograniczenia przetwarzania danych – zgodnie z art. 18 RODO;
    • prawo do przenoszenia danych – zgodnie z art. 20 RODO;
    • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – zgodnie z art. 21 RODO;
    • prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie. Wycofanie udzielonej uprzednio zgody nie ma wpływu na przetwarzanie Pani/Pana danych do momentu jej wycofania. Cofnięcie zgody możliwe jest w każdym momencie poprzez rozłączenie się i niekontynuowanie nawiązanej przez siebie rozmowy telefonicznej.
  9. W razie stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stanisława Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa.
  10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  11. Udostępnione przez Panią/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
Zawsze fachowe doradztwo

Salon partnerski w Twojej okolicy