Dobrowolna gwarancja producenta

Gwarancja

Tutaj znajdziesz pomocne wskazówki i odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące warunków gwarancyjnych hansgrohe. Wybierz interesujące Cię pytanie poniżej i wyświetl odpowiedź.

Czy hansgrohe oferuje dobrowolną gwarancję oprócz obowiązkowej rękojmi?

Najwyższa jakość stanowi kluczowy element filozofii firmy Hansgrohe. Udzielamy konsumentom dobrowolnej pięcioletniej gwarancji producenta na nasze produkty. Warunki i szczegółowe informacje na temat gwarancji znajdziesz w Warunkach gwarancyjnych.

Do kogo należy zwrócić się w sprawie reklamacji?

hansgrohe dystrybuuje swoje produkty za pośrednictwem hurtowni i detalicznych punktów handlowych. Dlatego odpowiedzialność z tytułu rękojmi względem klienta spoczywa na specjalistycznym punkcie handlowym / sprzedawcy.

Niezależnie od rękojmi istnieje także możliwość złożenia reklamacji na podstawie dobrowolnej gwarancji producenta (zgodnie z jej warunkami: link) w takim przypadku proszę skorzystać z formularza na stronie

Jak długo obowiązuje gwarancja na produkty marki hansgrohe?

Gwarancja obejmuje czas zgodny z warunkami gwarancji (link). Należy pamiętać, że uprawnienia z gwarancji producenta nie wpływają na odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi.

 

Zawsze fachowe doradztwo

Salon partnerski w Twojej okolicy