Cele osiągnięte - zaangażowanie kontynuowane

Sponsoring tytularny okazał się dla hansgrohe opłacalny

Jako partnerzy możemy spojrzeć wstecz na pełen sukcesów pierwszy rok współpracy - taki wniosek wiodąca marka hansgrohe wyciąga po swoim debiucie jako sponsor tytularny międzynarodowego kolarstwa profesjonalnego. Drużyna zbudowana wokół Mistrza Świata, Petera Sagana, zdobywała jedno zwycięstwo za drugim, wywołując radość w hansgrohe. Oczywistą konsekwencją tego jest przedłużenie naszej współpracy.

Zawodnik Peter Sagan z zespołu BORA - hansgrohe.
Peter Sagan z drużyny BORA-hansgrohe w 2017 roku wyjeździł sobie już po raz trzeci z kolei tęczową koszulkę Mistrza Świata w Kolarstwie Szosowym.

W dużych wyścigach krajowych w sezonie 2017 profesjonalni kolarze drużyny BORA - hansgrohe zwyciężyli w sumie czterokrotnie, a kolejne dziewięć razy stanęli na podium. Supergwiazda, Peter Sagan, zaliczył przy tym historyczną serię: Po swoim spektakularnym zwycięstwie w wyścigu na Mistrzostwach Świata w Bergen (Norwegia) po raz trzeci z kolei założył on tęczową koszulkę Mistrza Świata w Kolarstwie Szosowym - to nie udało się dotychczas żadnemu innemu atlecie. W wyniku ogólnym drużyna uplasowała się na ósmym miejscu w rankingu drużynowym UCI. Powodem do radości w Firmie Hansgrohe było także natężenie komunikatów w międzynarodowych mediach, co przyniosło wiodącej marce hansgrohe jeszcze większy rozgłos.

Ważne rynki rosną dzięki lepszej rozpoznawalności marki

„Sponsoring drużyny kolarskiej idealnie współgra z globalną strategią marketingową hansgrohe“, mówi Philippe Harinck, Kierownik Projektu Sponsoringu w Grupie Hansgrohe. „Nagły wzrost rozpoznawalności wiodącej marki hansgrohe już okazał się opłacalny na ważnych rynkach, takich jak Niemcy, Francja i entuzjastycznie nastawiona do kolarstwa Belgia.“

Przedłużenie zaangażowania sponsoringowego

Ze względu na dobre wyniki w pierwszym sezonie hansgrohe stawia na długofalowe partnerstwo z drużyną i przedłuża swoje zaangażowanie poza okres czasu przewidziany pierwotnie. „Dzięki nowym, znanym zawodnikom w drużynie, a także z nową koszulką z wyraźnie widocznym logo hansgrohe, jesteśmy doskonale przygotowani do nadchodzącego roku“, mówi Harinck.

“Już w pierwszym sezonie odnotowaliśmy skokowy wzrost rozpoznawalności naszej wiodącej marki hansgrohe.”
Philippe Harinck, Kierownik Projektu Sponsoringu Grupy Hansgrohe
Zawsze fachowe doradztwo

Salon partnerski w Twojej okolicy