Podczas wydarzenia iF DESIGN AWARDS 2018 nowe produkty marki hansgrohe zgarniają aż pięć prestiżowych nagród iF. W ten sposób międzynarodowe jury eksperckie wyraża swoje wielkie uznanie dla wzornictwa wiodącej marki. W tym roku nagrodzone zostały produkty łazienkowe i kuchenne, wyróżniające się innowacyjnym wzornictwem.
Nagroda iF DESIGN AWARD jest przyznawana raz do roku przez najstarszą w skali świata, niezależną instytucję do spraw wzornictwa: iF International Forum Design GmbH w Hanowerze. Produkty marki hansgrohe wyróżniane są tym prestiżowym znakiem jakości już od 40 lat. W 2018 roku następujące nowości otrzymały to rozchwytywane trofeum:
„Ogromnie cieszymy się z faktu, że po raz kolejny spadł na nas deszcz nagród iF DESIGN AWARD, który potwierdza naszą filozofię designu. Wspólnie z projektantami o światowej renomie kładziemy nacisk na absolutnie najwyższą jakość produktów, odnoszące sukcesy wzornictwo produktowe, a przede wszystkim, na optymalną korzyść klienta“, mówi Jan Heisterhagen, Wicedyrektor Zarządzania Produktem, Hansgrohe SE. Firma zaprezentuje część zwycięskich produktów na swoim stoisku targowym podczas targów SHK w Essen, od 6. do 9. marca 2018.
Od 65 lat nagroda iF DESIGN AWARD to uznawany na całym świecie znak markowy, potwierdzający doskonałe wzornictwo. Marka iF to symbol wybitnych osiągnięć w dziedzinie wzornictwa, znany na całym świecie. iF DESIGN AWARD należy do najważniejszych nagród w dziedzinie wzornictwa na świecie. Stanowi ona wyróżnienie dla osiągnięć w dziedzinie wzornictwa we wszystkich dyscyplinach: Wzornictwa produktu, opakowań, identyfikacji wizualnej, architektury UX i architektury wnętrz, jak również Professional Concept. Jury w składzie 63 niezależnych, międzynarodowych ekspertów każdego roku weryfikuje ogromną ilość aplikacji. W aktualnym konkursie jurorzy musieli dokonać wyboru spośród 6400 zgłoszeń z 54 krajów. To wszystko z uwzględnieniem takich kategorii, jak jakość projektu, wykonanie, stopień innowacyjności, przyjazność dla środowiska czy funkcjonalność.