Polityka Prywatności

Stan na: luty 2023

Poniższa Polityka Prywatności odnosi się do aplikacji hansgrohe home, umiejętności „hansgrohe home“ asystenta głosowego Amazon Alexa oraz akcji „hansgrohe home“ asystenta głosowego Asystent Google.

Zbieranie i wykorzystywanie danych osobowych

Niniejsza Polityka Prywatności stanowi informację o sposobie wykorzystywania oraz zasadach postępowania z Twoimi danymi osobowymi przez firmę Hansgrohe. Dane osobowe są informacjami, za pomocą których można zidentyfikować daną osobę i nawiązać z nią kontakt.

Kontaktując się z firmą Hansgrohe lub przedsiębiorstwem powiązanym z Hansgrohe, możesz zostać poproszony o podanie swoich danych osobowych. Firma Hansgrohe oraz przedsiębiorstwa z nią powiązane mogą wymieniać się między sobą tymi danymi osobowymi oraz wykorzystywać je zgodnie z niniejszą Polityką Prywatności. Takie dane mogą być również łączone z innymi informacjami w celu oferowania lub ulepszania naszych produktów, usług, treści i reklam. Nie masz obowiązku udostępniania danych osobowych, o które zostaniesz poproszony. Jednak w takim wypadku niejednokrotnie nie będziemy mogli przesyłać Ci informacji o naszych produktach i usługach lub odpowiedzieć na Twoje zapytania. Podanie adresu e-mail, imienia oraz kraju jest jednak konieczne do korzystania z aplikacji hansgrohe home i jej funkcji głosowych.

Jakie dane osobowe zbieramy?

Hansgrohe oferuje różnorodne usługi, z których możesz korzystać na różne sposoby. W zależności od tego, czy nawiążesz z nami kontakt przez internet, drogą telefoniczną, osobiście czy w inny sposób oraz z jakich usług korzystasz, gromadzimy różne dane pochodzące z różnych źródeł.

Znaczną część przetwarzanych przez nas danych udostępniasz nam samodzielnie korzystając z naszych usług, nawiązując z nami kontakt, uczestnicząc w akcjach marketingowych lub komunikując się z naszym Działem Obsługi Klienta, na przykład podając podczas rejestracji swój adres e-mail, imię i kraj bądź wprowadzając w ustawieniach swój adres lub numer telefonu.

Innymi informacjami, które zbieramy i które nam udostępniasz, są dane lokalizacji lub dane dotyczące płatności. W niektórych krajach zbieramy urzędowe numery identyfikacyjne do celów fakturowania oraz dotrzymania obowiązków podatkowych.

Zbieramy również dodatkowe informacje, które udostępniasz nam na przykład w ramach wystawiania opinii i ocen, wyboru preferencji lub ustawień, a także inne informacje dotyczące naszych usług.

Gromadzimy także dane techniczne urządzeń i dane dostępowe, które są przez nas zbierane automatycznie podczas Twojej interakcji z naszymi usługami. Mogą to być na przykład informacje o tym, z jakiego urządzenia korzystasz lub odpowiednie identyfikatory urządzeń.

Gdy dzielisz się treściami z rodziną lub przyjaciółmi używając przy tym produktów Hansgrohe, rozsyłając bony prezentowe i produkty, lub gdy zapraszasz inne osoby do korzystania z usług lub forów Hansgrohe, firma Hansgrohe może zbierać dane, które udostępniasz o tych osobach, takie jak imię, adres, adres e-mail lub numer telefonu. Firma Hansgrohe wykorzystuje te dane w celu przetwarzania Twoich zapytań, udostępniania produktów i usług oraz przeciwdziałania oszustwom.

Dodatkowe dane związane z zachowaniami użytkownika pozyskujemy w drodze analiz danych w aplikacji hansgrohe home.

Usługi spersonalizowane

Opracowanie i udostępnianie dla Ciebie spersonalizowanych funkcjonalności i usług ma dla nas najwyższy priorytet. Niezależnie od miejsca, czasu i stosowanych urządzeń zapewniamy Ci indywidualne doświadczenie kąpieli oraz ofertę dopasowaną do Twoich indywidualnych zainteresowań. Przetwarzanie Twoich danych w celu personalizacji usług jest stałym elementem świadczenia usług przez firmę Hansgrohe.

Polityka dotycząca plików cookie i pikseli śledzących

Tutaj dowiesz się, jakie pliki cookie stosujemy. By wciąż udoskonalać naszą ofertę, gromadzimy informacje o odwiedzających naszą stronę internetową i użytkownikach aplikacji hansgrohe home. W tym celu stosujemy różne rodzaje tak zwanych plików cookie oraz pikseli śledzących (określanych także jako „web beacons”). Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe umożliwiające ponowne rozpoznanie Twojej przeglądarki i wysyłane do Twojego komputera lub urządzenia mobilnego. Za pomocą pliku cookie, serwer sieciowy może umieścić informację tekstową w Twoim komputerze lub smartfonie/tablecie (np. niepowtarzalny numer identyfikacyjny). Pliki cookie służą m.in. do tego, abyśmy mogli automatycznie rozpoznać Cię podczas kolejnej wizyty na naszej stronie internetowej lub w aplikacji hansgrohe home. Plik cookie jest wysyłany z serwera sieciowego do Twojej przeglądarki lub generowany poprzez skrypty po stronie klienta (takie jak JavaScript). Pliki cookie są zapisywane lokalnie na Twoim urządzeniu końcowym i posiadają zwykle ograniczony okres ważności. Stosujemy pliki cookie, aby móc zaoferować Ci przyjazną dla użytkownika i bezpieczną stronę internetową oraz aby dostosować nasze usługi do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Korzystamy z różnych rodzajów plików cookie:

Sesyjne pliki cookie
Sesyjne pliki cookie umożliwiają zapamiętanie Twoich działań na stronie internetowej i mają na celu ułatwienie Ci korzystania z naszej strony. Te pliki cookie są usuwane po zamknięciu przeglądarki lub opuszczeniu strony internetowej.

Śledzące pliki cookie
Jeżeli wchodzisz na naszą stronę internetową ponownie, śledzące pliki cookie (także „stałe pliki cookie“) umożliwiają m.in. rozpoznanie Twojej przeglądarki i zachowań użytkownika oraz odpowiednie dopasowanie oferty.

Zasadniczo możesz korzystać z naszej oferty także bez zastosowania plików cookie. Może to jednak zakłócić wyświetlanie strony, a także skutkować niedostępnością niektórych funkcji. Z aplikacji hansgrohe home możesz również korzystać bez plików cookie. Może to jednak oznaczać, że nie będziesz mógł tak samo wygodnie korzystać z wszystkich funkcji aplikacji.

Piksele śledzące to niewielkie obrazy w wiadomościach e-mail HTML lub na stronach internetowych. Jeśli wejdziesz na daną stronę, odwiedziny zostaną zarejestrowane na pikselu śledzącym w pliku dziennika. Umożliwia to analizę statystyczną i może być wykorzystane w celu optymalizacji oferty. W swoim programie pocztowym lub przeglądarce możesz ustawić, aby wiadomości e-mail HTML były wyświetlane wyłącznie w formie tekstowej, co zapobiega stosowaniu niektórych pikseli śledzących.

Jakie informacje są gromadzone automatycznie?

Zbieramy informacje o Tobie oraz o tym, w jaki sposób korzystasz z naszej usługi, o Twoich interakcjach z nami lub naszymi reklamami, a także informacje związane z Twoim smartfonem lub innymi urządzeniami, których używasz w celu dostępu do naszych usług. Informacje te zawierają:

  • Twoją aktywność w aplikacji hansgrohe home, np. wybór scenariuszy kąpieli;
  • Twoje interakcje z Hansgrohe poprzez wiadomości e-mail, powiadomienia push lub wiadomości tekstowe;
  • szczegóły dotyczące Twoich interakcji z Działem Obsługi Klienta, takie jak np. data, godzina i powód kontaktu, protokoły konwersacji e-mailowych oraz, gdy do nas zadzwonisz, Twój numer telefonu i nagrania rozmów;
  • numer ID urządzenia lub inne jednoznaczne identyfikatory urządzeń;
  • powiązanie pomiędzy użytkownikiem i bramą/urządzeniem;
  • dane statystyczne dotyczące użytkowania z prysznicem Rainfinity, są przy tym udostępniane dane telemetryczne, takie jak zużycie wody, temperatura, rodzaj strumienia oraz liczba zmian;
  • dane statystyczne i telemetryczne dotyczące użytkowania Pontos Base. Są przy tym zbierane i przekazywane nam następujące dane telemetryczne:
    • Objętość wody (zużycie w litrach) na godzinę
    • Ciśnienie wody (w barach)
    • Przewodność wody (pozwala określić (w przybliżeniu): twardość wody)
    • Temperatura wody (w °C)
    • Stan baterii (w %)
    • Siła sygnału WiFi (w %)
    • Dopływ wody otwarty/zamknięty;
    • Aktywny profil
    • Proces samouczenia aktywny/nieaktywny
    • Ustawione parametry wszystkich profili
  • Aby umożliwić nam udzielenie Ci optymalnego wsparcia przy zapytaniu serwisowym, Twój produkt Pontos Base przesyła do nas następujące dane:
    • Zawór otwiera się
    • Zawór zamyka się
    • Podejrzenie wycieku, z powodu
      • przekroczenia objętości
      • przekroczenia czasu
      • przekroczenia wielkości przepływu
    • Wyciek z powodu podłączenia Pontos Scout
    • Rozpoznano mikrowyciek
    • Nawiązano połączenie z internetem
    • Rozłączono połączenie z internetem
    • Niski stan baterii
    • Pontos Scout połączony z Pontos Base
    • Pontos Scout odłączony od Pontos Base
    • Połączenie Pontos Scout z Pontos Base nie powiodło się
    • Rozłączenie połączenia Pontos Scout z Pontos Base nie powiodło się
    • Proces samouczenia zakończony
    • Wystąpił/występuje błąd ciśnienia wody
    • Uszkodzony czujnik do pomiaru ciśnienia wody
    • Zainstalowano aktualizację oprogramowania sprzętowego
    • Informacja o tym, czy dane działanie (otwieranie/zamykanie zaworu, przywrócenie ustawień fabrycznych) zostało wykonane bezpośrednio na urządzeniu lub poprzez aplikację hansgrohe home
  • Dane statystyczne i telemetryczne dotyczące użytkowania Aqittura SodaSystem. Są przy tym zbierane i przekazywane nam następujące dane telemetryczne:
    • Temperatura systemu (w °C) 
    • Pozostały poziom napełnienia kartusza CO2 (w %)
    • Pozostały poziom napełnienia filtra kartuszowego (w %)
    • Ilość wody dla rodzajów wody „Klasyczna”, „Średnio gazowana” i „Niegazowana“ (całkowite zużycie w ml od uruchomienia)
    • Czas pobierania wody dla rodzajów wody „Klasyczna”, „Średnio gazowana” i „Niegazowana” (całkowity pobór w milisekundach od uruchomienia)
  • Aby umożliwić nam udzielenie Ci optymalnego wsparcia przy zapytaniu serwisowym, Twój produkt Aqittura SodaSystem przesyła do nas następujące dane:
    • Uruchomiono pobieranie wody (jednego z 3 rodzajów wody)
    • Zatrzymano pobieranie wody (jednego z 3 rodzajów wody)
    • Pobieranie wstępnie ustawionej ilości wody (jednego z 3 rodzajów wody) zakończone niepowodzeniem
    • Pobieranie wstępnie ustawionej ilości wody (jednego z 3 rodzajów wody) zakończone powodzeniem
    • Uruchomiono płukanie (wodą niegazowaną)
    • Nie udało się uruchomić płukania (wodą niegazowaną)
    • Płukanie (wodą niegazowaną) zakończone powodzeniem
    • Płukanie (wodą niegazowaną) nie powiodło się / zakończone niepowodzeniem
    • Nie udało się zatrzymać / przerwać płukania (wodą niegazowaną)
    • Kalibracja gotowa
    • Nie udało się rozpocząć kalibracji
    • Rozpoczęto kalibrację
    • Kalibracja zatrzymana
    • Kalibracja zakończona powodzeniem
    • Kalibracja nie powiodła się / zakończona niepowodzeniem
    • Kalibracja przerwana
    • Nie udało się przerwać kalibracji
    • Konieczne czyszczenie chemiczne
    • Rozpoczęto czyszczenie chemiczne
    • Przerwano czyszczenie chemiczne
    • Czyszczenie chemiczne zakończone powodzeniem
    • Tryb nieobecności aktywny
    • Nie udało się aktywować trybu nieobecności
    • Tryb nieobecności nieaktywny
    • Nie udało się dezaktywować trybu nieobecności
    • Uruchomiono nawadnianie roślin
    • Nie udało się uruchomić nawadniania roślin
    • Nawadnianie roślin nie powiodło się / zakończone niepowodzeniem
    • Nawadnianie roślin zakończone powodzeniem
    • Rozpoczęto proces aktualizacji oprogramowania sprzętowego
    • Proces aktualizacji oprogramowania sprzętowego nie powiódł się / zakończony niepowodzeniem
    • Proces aktualizacji oprogramowania sprzętowego zakończony powodzeniem
    • Rozpoznano błąd urządzenia (różne błędy urządzenia)
    • Zresetowano błąd urządzenia
    • Niski poziom napełnienia kartusza CO2
    • Konieczna wymiana kartusza CO2
    • Kartusz CO2 został wymieniony
    • Konieczna wymiana filtra kartuszowego
    • Filtr kartuszowy został wymieniony
  • Dane statystyczne i telemetryczne dotyczące użytkowania Pontos Scout. Są przy tym zbierane i przekazywane nam następujące dane telemetryczne:
    • Temperatura (w °C)
    • Wilgotność powietrza (w %)
    • Stan baterii (w %)
    • Siła sygnału WiFi (w %)
  • Aby umożliwić nam udzielenie Ci optymalnego wsparcia przy zapytaniu serwisowym, Twój produkt Pontos Scout przesyła do nas następujące dane:
    • Rozpoznano wyciek wody
    • Nieosiągnięta minimalna wilgotność powietrza
    • Przekroczona maksymalna wilgotność powietrza
    • Nieosiągnięta minimalna temperatura powietrza
    • Przekroczona maksymalna temperatura powietrza
    • Nawiązano połączenie z internetem
    • Rozłączono połączenie z internetem
    • Niski stan baterii
    • Zainstalowano aktualizację oprogramowania sprzętowego
       
  • Identyfikatory reklamowe, takie jak np. te wyświetlane na urządzeniach mobilnych, tabletach i urządzeniach do streamingu zawierających takie cechy identyfikacyjne (por. z sekcją „Polityka dotycząca plików cookie“ u dołu w celu uzyskania dodatkowych informacji);
  • charakterystyka urządzenia i oprogramowania (jak np. typ i konfiguracja), dane połączenia, statystyki odsłon strony, źródło odsyłające (np. odsyłające adresy URL), adresy IP (zdradzające nam Twoją przybliżoną lokalizację);
  • informacje zbierane przy użyciu plików cookie, web beacons oraz innych technologii, włącznie z danymi reklamowymi (takimi jak informacja o dostępności i wyświetlaniu reklam, odpowiednim adresie URL oraz dacie i godzinie wejść na stronę). (W celu uzyskania dodatkowych informacji, zapoznaj się z sekcją „Polityka dotycząca plików cookie“).

Informacje z innych źródeł

Pozyskujemy również informacje z innych źródeł. Dane te są chronione poprzez praktyki opisane w niniejszej Polityce Prywatności oraz poprzez dodatkowe ograniczenia nakładane przez źródło danych. Źródła te zmieniają się z biegiem czasu, mogą jednak obejmować:

  • dostawców usług, za pomocą których ustalamy region na podstawie Twojego adresu IP, by dostosować naszą usługę, a także do innych zastosowań zgodnie z Polityką Prywatności;
  • wybranych partnerów, których usługi udostępniamy poprzez nasz produkt na Twoim urządzeniu lub z którymi oferujemy wspólnie sprzedawane usługi lub realizujemy wspólne działania marketingowe (np. Philips Hue, Harman);
  • dostawców danych online i offline, od których otrzymujemy dane demograficzne, dane dotyczące zainteresowań oraz związane z reklamą internetową;
  • powszechnie dostępne źródła, takie jak ogólnodostępne oficjalne bazy danych.


Jak wykorzystujemy dane osobowe?

Firma Hansgrohe przetwarza Twoje dane zgodnie z wszelkimi obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie ochrony danych. Przestrzegamy przy tym oczywiście podstawowych przepisów w zakresie przetwarzania danych osobowych. Twoje dane przetwarzamy zasadniczo wyłącznie w celach wskazanych w niniejszej Polityce Prywatności bądź określonych w momencie zbierania danych.

Za Twoją zgodą możemy przetwarzać Twoje dane do celów opisanych w niniejszej Polityce Prywatności oraz w celu dotrzymania zobowiązań prawnych, którym firma Hansgrohe podlega, lub też jeśli uznamy, że ujawnienie informacji jest konieczne do realizacji uzasadnionych interesów firmy Hansgrohe lub strony trzeciej, co może wiązać się z przekazaniem jej danych.

  • Zbierane przez nas dane osobowe pozwalają nam informować Cię o nowych produktach Hansgrohe, aktualizacjach oprogramowania oraz zbliżających się wydarzeniach. Jeżeli nie chcesz otrzymywać tych informacji, możesz z nich w każdej chwili zrezygnować zmieniając odpowiednie ustawienia w zakresie powiadomień.
  • Twoje dane osobowe, między innymi datę urodzenia, możemy wykorzystywać do potwierdzenia tożsamości, pomocy w identyfikacji użytkowników oraz ustalenia odpowiednich usług. Datę urodzenia można wykorzystać na przykład do ustalenia wieku.
  • Sporadycznie możemy wykorzystywać dane osobowe do wysyłania pilnych powiadomień, podczas zakupów lub zmian naszych warunków handlowych i wytycznych. Ponieważ informacje te są istotne dla relacji z firmą Hansgrohe, rezygnacja z ich otrzymywania może nie być możliwa.
  • Możemy również wykorzystywać dane osobowe dla celów wewnętrznych, takich jak audyty, analiza danych i badania, w celu poprawy produktów i usług oraz komunikacji z klientami Hansgrohe. Tam, gdzie to możliwe, korzystamy z danych wyłącznie w formie zanonimizowanej.
  • Aby móc udzielić Ci optymalnego wsparcia w przypadku serwisowym, potrzebujemy danych telemetrycznych oraz danych dotyczących zdarzeń z Twojego produktu. Dbamy o to, by dostęp do tych danych mieli wyłącznie autoryzowani pracownicy. Nasi pracownicy są upoważnieni do tego, by po dokonaniu uwierzytelnienia optymalnie pomóc Ci w drodze zdalnej usługi serwisowej. Uwierzytelnienie odbywa się metodą dwuetapową. W aplikacji otrzymasz od nas powiadomienie push z kodem weryfikacyjnym; zdalną usługę serwisową możemy przeprowadzić wyłącznie wówczas, gdy podany kod jest zgodny z posiadanym przez nas kodem.
  • w celu określenia Twojej przybliżonej lokalizacji geograficznej, oferowania zlokalizowanych treści, przygotowania specjalnie dla Ciebie propozycji scenariuszy kąpieli i zapachów, które naszym zdaniem mogłyby Ci się spodobać, oraz abyśmy mogli jak najszybszej i jak najskuteczniej odpowiadać na Twoje zapytania i życzenia;
  • w celu analizy i lepszego zrozumienia naszych odbiorców, ulepszania naszej usługi (włącznie z obsługą interfejsu użytkownika) oraz optymalizacji doboru treści, algorytmów poleceń oraz wyświetlania;
  • w celu zapobiegania potencjalnie zabronionym lub nielegalnym działaniom, w tym oszustwom lub w celu umożliwienia ich identyfikacji i zbadania oraz egzekwowania naszych warunków użytkowania;
  • w celu komunikacji z Tobą w sprawie naszych usług i produktów (na przykład poprzez e-mail, powiadomienia push, wiadomości tekstowe lub internetowe kanały powiadomień), aby móc wysyłać do Ciebie wiadomości o firmie Hansgrohe, informacje dotyczące nowych funkcji i treści dostępnych w Hansgrohe oraz specjalne oferty Hansgrohe, zapowiedzi akcji promocyjnych i ankiety dla klientów, a także w celu wsparcia użytkownika w przypadku zapytań, na przykład dotyczących resetowania hasła. Zapoznaj się również z sekcją „Polityka dotycząca plików cookie“ niniejszej Polityki Prywatności, aby dowiedzieć się, w jaki sposób możesz konfigurować lub zmieniać ustawienia komunikacji.

Podstawa prawna do zbierania i wykorzystywania przez nas danych osobowych opisanych w niniejszej Polityce Prywatności, zależy od rodzaju danych osobowych oraz konkretnego kontekstu, w jakim zbieramy i wykorzystujemy te dane. Dane osobowe są przez nas przetwarzane zwykle wtedy, jeżeli potrzebujemy ich do realizacji umowy (na przykład, aby zaoferować Ci naszą usługę), gdy przetwarzanie wynika z naszych prawnie uzasadnionych interesów i nie jest nadrzędne wobec Twoich interesów związanych z ochroną danych oraz podstawowych praw i wolności (na przykład, nasze działania z zakresu marketingu bezpośredniego zgodnie z Twoimi preferencjami), lub jeżeli posiadamy Twoją zgodę (na przykład wtedy, gdy uczestniczysz w określonych działaniach typu „consumer insight“, takich jak specjalne ankiety lub grupy fokusowe). W niektórych przypadkach możemy również posiadać prawne zobowiązanie do zbierania Twoich danych osobowych lub potrzebować danych osobowych w celu ochrony ważnych interesów Twoich lub innej osoby (na przykład dla celów potwierdzenia Twojej tożsamości). W przypadku pytań dotyczących sposobu, w jaki wykorzystujemy Twoje dane osobowe (w tym podstaw prawnych i sposobów przekazywania, na których się opieramy), plików cookie lub podobnych technologii, skontaktuj się z naszym inspektorem ochrony danych pod adresem e-mail privacy@hansgrohe.com.

W przypadku, gdy dane nieosobowe są przez nas łączone z danymi osobowymi, dane te są traktowane jak dane osobowe tak długo, jak długo pozostają ze sobą powiązane.

Z jakich zewnętrznych usług i partnerów korzystamy?

Aby móc w jak najprostszy sposób udostępniać Ci wszystkie funkcje i usługi w aplikacji oraz nieustannie ulepszać nasz produkt, włączamy do niego zewnętrzne usługi i partnerów. Stosujemy również narzędzia mające wesprzeć nasze działania marketingowe. Poniżej wyjaśniamy, jakich narzędzi używamy:

Google / Firebase

Do celów analitycznych i marketingowych korzystamy z usług firmy Google (Google Inc., 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA – dalej „Google“). Dzięki tym narzędziom możemy gromadzić i poddawać analizie statystycznej dane dotyczące Twoich zachowań jako użytkownika. Korzystając z usług Hansgrohe oświadczasz, że zgadzasz się na te warunki. W dalszej części wyjaśnimy Ci, jak w prosty sposób możesz wycofać swoją zgodę oraz przekazujemy inne ważne dla Ciebie informacje. Dodatkowe informacje o tym, w jaki sposób Google obchodzi się z przekazanymi przez nas danymi, znajdziesz tutaj: https://www.google.com/intl/de/policies/privacy/partners/.

Dodatkowe informacje o tym, w jaki sposób Google wykorzystuje pliki cookie, znajdziesz w Polityce Prywatności Google (https://www.google.com/intl/de/policies/privacy/).

Informacje uzyskane poprzez narzędzia Google są z reguły przesyłane do serwera firmy Google w USA i tam przechowywane. Firma Google oraz jej spółki zależne są certyfikowane w ramach Tarczy Prywatności UE-USA.

Firebase to spółka zależna firmy Google z siedzibą w San Francisco (CA), USA. W naszej aplikacji hansgrohe home wykorzystujemy usługę Firebase SDK. Wiąże się to z wykorzystaniem technologii działających podobnie jak pliki cookie, w szczególności określonych identyfikatorów reklamowych. Zbieramy w ten sposób informacje o Twoich zachowaniach użytkownika w aplikacji hansgrohe home. Dane te wykorzystujemy w celu przeprowadzania analiz statystycznych, testowania naszej oferty (np. poprzez testy A/B) oraz jej ulepszania. Ponadto wykorzystujemy te informacje do celów reklamy spersonalizowanej. Korzystając z naszych usług, wyrażasz zgodę na takie zbieranie danych.

Jeżeli nie życzysz sobie zbierania tego rodzaju danych, w każdej chwili możesz skorzystać z opcji opt-out. Można zrobić to np. poprzez ustawienia w Twoim mobilnym urządzeniu końcowym. Aby dowiedzieć się, w jaki sposób zapobiec zbieraniu danych na Twoim urządzeniu z systemem Android, zapoznaj się np. z informacjami pod adresem: https://www.google.com/policies/technologies/ads/.

Na urządzeniu z systemem iOS odpowiedni przełącznik znajdziesz w dziale Ustawienia > Prywatność i ochrona > Reklamy.

Komu są przekazywane moje dane?

Podczas zbierania i wykorzystywania danych osobowych korzystamy częściowo ze wsparcia wybranych usługodawców, którzy są umownie zobowiązani do ścisłego przestrzegania naszych instrukcji i których kontrolujemy zarówno przed rozpoczęciem współpracy, jak i regularnie w trakcie jej trwania. Ci usługodawcy mogą przetwarzać Twoje dane w naszym imieniu zasadniczo wyłącznie pod szczególnymi warunkami. Jeżeli korzystamy z ich usług jako podmiotu przetwarzającego, otrzymują oni dostęp do Twoich danych wyłącznie w zakresie i przez okres, jaki jest konieczny do wykonania danej usługi.

Inne strony trzecie

Firma Hansgrohe może być zobowiązana – na podstawie przepisów prawa, procedur prawnych, sporów prawnych oraz/lub wezwań agencji publicznych i rządowych w kraju Twojego zamieszkania lub poza nim – do ujawnienia danych osobowych. Twoje dane możemy też ujawnić, gdy uznamy, iż jest to konieczne lub właściwe ze względu na bezpieczeństwo publiczne, egzekucję prawa lub inny interes publiczny.

Możemy również ujawnić Twoje dane, gdy uznamy, iż jest to konieczne w celu wyegzekwowania naszych warunków bądź ochrony naszej działalności lub użytkowników. W przypadku restrukturyzacji, fuzji lub sprzedaży wszelkie zebrane przez nas dane osobowe mogą zostać przekazane właściwej stronie trzeciej.

Ponadto, możesz zdecydować się na ujawnianie swoich danych w następujący sposób:

  • Określone elementy naszej usługi mogą zawierać funkcję, która umożliwia Ci przekazywanie informacji poprzez wiadomości e-mail, kontakt telefoniczny, aplikacje społecznościowe i komunikatory podczas korzystania z programów i aplikacji na urządzeniu z dostępem do internetu.

Jakie prawa przysługują mi w zakresie ochrony danych?

W przypadku wniosków lub innych zapytań związanych z naszymi praktykami w zakresie ochrony danych możesz zwrócić się do inspektora ochrony danych pod adresem privacy@hansgrohe.com. Na wszelkie wnioski osób fizycznych dotyczące korzystania z prawa do ochrony danych odpowiemy zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony danych. 
Możesz wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, a także zażądać ograniczenia przetwarzania lub przeniesienia Twoich danych osobowych. Jeżeli za Twoją zgodą zebraliśmy i przetwarzamy Twoje dane osobowe, możesz w dowolnym momencie wycofać udzieloną zgodę. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonaliśmy przed jej wycofaniem, ani na przetwarzanie danych osobowych, którego dokonaliśmy w oparciu o zgodną z prawem podstawę przetwarzania inną niż Twoja zgoda. Przysługuje Ci prawo wniesienia do organu nadzorczego skargi wobec zbierania i wykorzystywania przez nas Twoich danych osobowych. Dane do kontaktu w celu złożenia wniosku znajdziesz w sekcji „Kontakt z nami”.

Przetwarzanie danych przez Alexa

Zanim będziesz mógł skorzystać z udostępnionych przez nas umiejętności, musisz zawrzeć umowę użytkowania z dostawcą usługi Alexa (Amazon Web Services, Inc., 410 Terry Avenue North, Seattle WA 98109, United States, dalej „Amazon“). Podczas korzystania z usługi Alexa, Amazon zbiera i przetwarza Twoje dane osobowe razem z całym protokołem głosowym. Nie jesteśmy stroną umowy użytkowania zawartej z Amazon i nie mamy jakiegokolwiek wpływu na przetwarzanie danych przez tę firmę. W tym zakresie obowiązuje polityka prywatności firmy Amazon.  

W przypadku aktywacji umiejętności otrzymujemy od firmy Amazon wyłącznie numer identyfikacyjny wygenerowany specjalnie dla użytkownika i konkretnej umiejętności. Numer ten umożliwia nam przetwarzanie i przechowywanie danych specyficznych dla użytkownika (takich jak np. postęp w grze) oraz rozpoznawanie użytkownika, którego jednak nie jesteśmy w stanie przypisać do faktycznej osoby fizycznej.

Nie uzyskujemy przy tym dostępu do protokołu głosowego przetwarzanego przez Amazon ani danych Twojego konta Amazon. 

Przetwarzanie danych przez Google

Platforma głosowa Asystent Google (np. Google Home) jest udostępniana i dostarczana przez firmę Google LLC. Aplikacja hansgrohe home została opracowana na bazie platformy głosowej Asystent Google i korzysta z jej usług w celu zapewnienia swojej funkcjonalności. W związku z tym, podczas korzystania z akcji hansgrohe home firma Google LLC zbiera i przetwarza dane.

Są to głównie dane głosowe gromadzone przez Asystenta Google, które są następnie poddawane analizie i przekształcane w pliki tekstowe. Na podstawie tych danych tekstowych odbywa się dalsze przetwarzanie Twojego zapytania przez akcję Google hansgrohe home.

Google gromadzi również zapytania kierowane przez Ciebie do Asystenta Google (oraz wynikające z nich akcje) w osobistym raporcie aktywności na Twoim koncie Google (mowa i tekst), a także wykorzystuje informacje dotyczące użytkowania Asystenta Google (oraz wykonane akcje) do tworzenia zanonimizowanych statystyk. Jako właściciel konta Google możesz usunąć zawartość swojego osobistego raportu aktywności.

Dodatkowe informacje na temat przetwarzania danych przez firmę Google znajdziesz pod adresem: https://privacy.google.com/intl/de/ 
 

W jaki sposób Hansgrohe chroni moje dane?

Stosujemy odpowiednie środki administracyjne, logiczne, fizyczne i organizacyjne, aby chronić Twoje dane osobowe przed utratą, kradzieżą, nieuprawnionym dostępem, nieuprawnionym wykorzystaniem oraz nieuprawnioną modyfikacją. Środki te zostały opracowane w celu zapewnienia poziomu bezpieczeństwa adekwatnego do ryzyka związanego z przetwarzaniem danych osobowych.

Zmiany naszej Polityki Prywatności

Aby mieć pewność, że nasza Polityka Prywatności jest zawsze zgodna z aktualnymi wymogami prawnymi, zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania w niej zmian w dowolnym momencie. Dotyczy to również sytuacji, gdy Polityka Prywatności musi zostać dostosowana w związku z wprowadzeniem lub modyfikacją usług, na przykład wprowadzeniem nowych usług serwisowych. Nowa Polityka Prywatności zacznie wówczas obowiązywać przy Twojej kolejnej wizycie na stronach z naszą ofertą”.

Kontakt z nami

Oprócz wymienionych praw, w każdym momencie możesz zażądać dostępu do Twoich przechowywanych danych osobowych oraz sprostowania lub usunięcia błędnych danych. Sprzeciwy, pytania, wnioski o dostęp do danych lub usunięcie danych, skargi itp. prosimy kierować do:

Hansgrohe SE
Ochrona danych osobowych
Auestr. 5-9 
77761 Schiltach
privacy@hansgrohe.com

Zawsze fachowe doradztwo

Salon partnerski w Twojej okolicy